Nuotolinės šeimos gydytojų konsultacijos „Lietuvos draudimo“ klientams

Kaip tai veikia?

Patirtos išlaidos už nuotolines konsultacijas bus kompensuotos pagal Jūsų sveikatos draudimo sutarties sąlygas. Jums tereikia užpildyti prašymą kompensuoti išlaidas mobiliojoje
„Lietuvos draudimas“ programėlėje arba savitarnoje www.savasld.lt

Gydytojai

Atsiliepimai

Dažniausiai užduodami klausimai

Daugumą kasdienių ligų ar iškilusių sveikatos klausimų galima spręsti nuotoliu taip pat efektyviai ir kokybiškai, kaip ir gyvo vizito pas gydytoją metu.

Registruotis į nuotolinę šeimos gydytojo konsultaciją galite:

  • turint su sveikata susijusių sutrikimų, nusiskundimų ar esant ūmiems susirgimams (pvz.: gerklės skausmas, peršalimas, karščiavimas, jaučiamas galvos svaigimas ar silpnumas, šlapimo takų infekcija ar pan.);
  • esant neskubioms medicininėms problemoms, kai nereikia fizinės apžiūros;
  • kelionės metu sunegalavus esant užsienyje;
  • dėl vaistų paskyrimo, e.recepto išrašymo bei pratęsimo;
  • norint išvengti galimo susidūrimo su papildomais virusais ar infekcinėmis ligomis (ypač sezoninių ligų laikotarpiu esant paskelbtoms epidemijoms ar pandemijoms);
  • jei dėl būklės yra sudėtinga fiziškai atvykti į gydymo įstaigą.

Taip. Jei registruojatės į konsultaciją dėl sveikatos sutrikimo, patirtos išlaidos už nuotolines konsultacijas bus kompensuotos pagal jūsų sveikatos draudimo sutarties sąlygas. Šios paslaugos yra priskiriamos ir kompensuojamos:

  • sutartį sudarius iki 2024.06.16 – iš „Ambulatorinės pagalbos“ paslaugų grupės limito;
  • sutartį sudarius nuo 2024.06.17 – iš „Telesante nuotolinė konsultacija / kitos paslaugos“ paslaugų grupės limito.

Jei sveikatos draudimo sutartyje turite „Paslaugos be gydytojo siuntimo, profilaktika“ paslaugų grupę ir jos limito likutis yra pakankamas (neišnaudotas), galite registruotis į nuotolinę šeimos gydytojo konsultaciją ir profilaktiniais tikslais (t.y. neturint konkretaus sveikatos sutrikimo ar nusiskundimo). Tokio pobūdžio profilaktinė konsultacija bus kompensuota iš „Paslaugos be gydytojo siuntimo, profilkatika“ paslaugų grupės limito. Pildant prašymą kompensuoti patirtas išlaidas už profilaktinę nuotolinę šeimos gydytojo konsultaciją pažymėkite „Paslaugos be gydytojo siuntimo, profilaktika“ paslaugų grupę ir įrašykite patirtų išlaidų sumą tam skirtame laukelyje.

Jei sveikatos draudimo sutartyje nėra „Paslaugos be gydytojo siuntimo, profilaktika“ paslaugų grupės, profilaktinio pobūdžio nuotolinės konsultacijos nebus kompensuojamos.

Už paslaugas visi apdraustieji (tiek privatūs, tiek ir drausti darbdavio) pirma atsiskaito patys savo lėšomis. Tuomet, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų, reikia užpildyti prašymą kompensuoti patirtas išlaidas. Tą lengvai ir paprastai atliksite:

  • „Lietuvos draudimo“ mobiliojoje programėlėje. Kaip atsisiųsti programėlę, rasite čia;
  • „Lietuvos draudimo“ savitarnoje savasld.lt. Prisijungę prie savo paskyros, prašymo formą rasite skiltyje Mano žalos -> Žalos registravimas -> Žalos tipas -> Sveikatos draudimo išlaidų kompensavimas;
  • „Lietuvos draudimo“ internetiniame puslapyje.

DĖMESIO! Pildant prašymą dėl išlaidų kompensavimo vadovaukitės šia tvarka:

  • jei Jūsų sutartis sudaryta iki 2024.06.16 – žymėkite paslaugų grupę „Ambulatorinė pagalba“ ir įrašykite patirtų išlaidų sumą tam skirtame laukelyje;
  • jei Jūsų sutartis sudaryta po 2024.06.17 – žymėkite paslaugų grupę „Telesante nuotolinė konsultacija / kitos paslaugos“ ir įrašykite patirtų išlaidų sumą tam skirtame laukelyje.

SVARBU: pildant prašymą būtina pridėti šiuos dokumentus:

  • sąskaitą faktūrą apdraustojo (jūsų) vardu, kuri po nuotolinės konsultacijos bus pateikta jūsų nurodytu el. paštu;
  • bankinio pavedimo išrašą, kuris patvirtintų, kad už nuotolinę konsultaciją buvo apmokėta;
  • medicininius dokumentus – užtenka pridėti gautos gydytojo konsultacijos įrašo ekrano nuotrauką (-as) iš Jūsų e.sveikata paskyros (būtinai turi matytis įstaigos pavadinimas, Jūsų vardas, pavardė, kreipimosi priežąstis, nustatyta diagnozė ir paskirtas gydymas).

Ne, tokios galimybės šiuo metu nėra. Užsakant šią paslaugą, visų pirma, atsiskaitykite savo lėšomis, o konsultacijai įvykus, užpildykite prašymą dėl išlaidų kompensavimo. Tai padaryti paprasta ir patogu naudojantis „Lietuvos draudimo“ mobiliąja programėle arba prisijungus prie savo paskyros savitarnoje www.savasld.lt. Prisijungus, išlaidų kompensavimo formą rasite skiltyje Mano žalos -> Žalos registravimas -> Žalos tipas -> Sveikatos draudimo išlaidų kompensavimas.

 DĖMESIO! Pildant prašymą dėl išlaidų kompensavimo vadovaukitės šia tvarka:

  • jei Jūsų sutartis sudaryta iki 2024.06.16 – žymėkite paslaugų grupę „Ambulatorinė pagalba“ ir įrašykite patirtų išlaidų sumą tam skirtame laukelyje;
  • jei Jūsų sutartis sudaryta po 2024.06.17 – žymėkite paslaugų grupę „Telesante nuotolinė konsultacija / kitos paslaugos“ ir įrašykite patirtų išlaidų sumą tam skirtame laukelyje.

Užregistruoti prašymą kompensuoti patirtas išlaidas už nuololines šeimos gydytojų konsultacijas galite šiais būdais:

  • Pateikite prašymą „Lietuvos draudimo“ mobiliojoje programėlėje. Kaip atsisiųsti programėlę, rasite čia.
  • Pateikite prašymą „Lietuvos draudimo“ savitarnoje savasld.lt. Prisijungę prie savo paskyros, išlaidų kompensacijos formą rasite skiltyje Mano žalos -> Žalos registravimas -> Žalos tipas -> Sveikatos draudimo išlaidų kompensavimas.
  • Užpildyti ir pateikti prašymą kompensuoti išlaidas galite ir „Lietuvos draudimo“ internetiniame puslapyje.

 DĖMESIO! Pildant prašymą dėl išlaidų kompensavimo vadovaukitės šia tvarka:

  • jei Jūsų sutartis sudaryta iki 2024.06.16 – žymėkite paslaugų grupę „Ambulatorinė pagalba“ ir įrašykite patirtų išlaidų sumą tam skirtame laukelyje;
  • jei Jūsų sutartis sudaryta po 2024.06.17 – žymėkite paslaugų grupę „Telesante nuotolinė konsultacija / kitos paslaugos“ ir įrašykite patirtų išlaidų sumą tam skirtame laukelyje.

Draudimo išmoka bus išmokėta ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų nuo visų reikiamų dokumentų pateikimo dienos.

Scroll to Top