Privalomasis sveikatos draudimas kartais nepatenkina visų žmonių medicininių poreikių. Atšalus orams ir prasidėjus virusų pikui, šeimos gydytojai nespėja operatyviai aptarnauti visų pacientų, kuriems reikalinga pagalba. Siekiant spręsti šią problemą, BTA draudimas verslo klientams teikiamą papildomą darbuotojų sveikatos draudimą papildė nauja paslauga. BTA papildomo sveikatos draudimo paslauga – nemokamomis nuotolinėmis medicinos specialistų konsultacijomis – eMed.
2021 m. Eurostat duomenys rodo, kad apie 55% europiečių, pajutę ligos simptomus, pirmiausia atsakymo į klausimą, kuo serga ir, kaip gydytis, ieško internete. Lietuvoje tokių žmonių yra daugiau nei 60%.
„Dalis žmonių iš tiesų per daug pasitiki internetu, o ne medikais. Tai verčia sunerimti, nes netinkamo gydymo pasekmės gali būti itin nemalonios. Tai viena priežasčių, kodėl pradėjome vystyti eMed produktą – papildomą sveikatos draudimo programėlės funkciją. Paspirtį šiai inovacijai davė ir pandemija, kuomet pastebėjome, jog žmonės pirminei konsultacijai mieliau renkasi susitikimą su mediku per nuotolį, o ne gyvai, poliklinikoje, kur ir eilėse tenka laukti, ir dar stumdytis alkūnėmis su kitais ligoniais, ypač, jei liga dar tik pradinėje stadijoje“, – sako BTA Asmens draudimo produktų vadovas Gediminas Bulenokas.
Galimybė nedelsiant pasikalbėti su gydytoju itin svarbi prasidėjus peršalimo ligų sezonui – medikų kabinetai tiesiog apgulti. Tačiau ir diagnozė, ir gydymas daugeliu atveju būna standartiniai. Tuo tarpu eilės prie gydytojo kabineto nutįsta tokios, kad laukimas gali trukti savaitėmis ir tik retais atvejais gydytojas paciento lauks jau kitą dieną po registravimosi.
eMed funkcija automatiškai atsiras BTA sveikatos draudimo klientų išmaniosiose programėlėse, ja naudotis galės tiek nauji, tiek esami įmonės klientai. BTA papildomo sveikatos draudimo paslauga, kurioje virtualių gydytojų konsultacijų skaičius nebus ribojamas. O paslaugos bus pilnai kompensuojamos, turintiems ambulatorinio gydymo paslaugų programą, nepaisant to, koks kompensavimo dydis galioja kitoms šios rūšies paslaugoms.
Nuotolinės konsultacijos, kurių galutinis rezultatas yra toks pats, taupo ir mediko, ir paciento laiką, dažniausiai pasiūlo tą patį galutinį gydymo rezultatą, kuris būtų gautas po tiesioginio kontakto.
„Ir pacientui, ir gydytojui nuotolinės konsultacijos būdu nėra sudėtinga apsikeisti informacija. Vienam – išsiaiškinti, kuo pacientas skundžiasi, sužinoti pagrindinius sveikatos rodiklius, kitam – gauti patarimų, receptų vaistams, siuntimų pas specialistus, nurodymų tolesniam gydymuisi. Esminis skirtumas – nuotolinių konsultacijų nereikia laukti ir nereikia niekur vykti. Jos vyksta čia ir dabar“, – sako šeimos gydytoja Natalija Vaicekauskienė, šeimos klinikos „Telesante“ vadovė.
Anot jos, pacientai su gydytoju gali sutarti ir dėl skambučio formos – ar užteks pasikalbėti telefonu, ar geriau vaizdo skambutis.
„Nors įprasta manyti, kad vyresnio amžiaus pacientams nėra paprasta įsisavinti technologijas ir susisiekti vaizdo skambučiu, patirtis rodo, kad jie tikrai tai sugeba. Bet jeigu kyla techninių sunkumų, neretai pacientams į pagalbą ateina ir jų vaikai ar anūkai“, – sako gydytoja.
BTA papildomu Sveikatos draudimu yra apdrausta apie 500 įmonių darbuotojų, t. y. beveik 32 tūkst. žmonių.
Straipsnio originali nuoroda.
UAB Telesante teikiamos paslaugos.